Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~ClrDisplay | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany19.08.2010 @21:03:51 ostatnio na stronie07.02.2013 @16:01:40



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty0 komentarze36 posty na forum0

komentarze
~marysiu    18.09.2012 @16:48:46
jestem fanką
+thesobotka    20.03.2012 @23:39:42
elo elo,
dlaczego 'ostatnia' ?
~neilan    31.10.2011 @14:19:11
fajne rzeczy.
~coolkidofgold    25.10.2011 @09:40:54
dobra galeria piotrku!!!
~KateGore    04.10.2011 @21:33:18
Hej! Dzięki wielkie za wszystko! Prace masz świetne. Nie wiem jak to robisz ale naprawdę super, że ktoś tak potrafi jeszcze wykazać się pomysłowością. Pozdrawiam!
~cjh    22.09.2011 @08:23:13
dzięki
~Corrny    19.09.2011 @17:19:18
Ho ho, z przyjemnością. Tylko, że ja słaby jestem ;]
~SeniorGalante    02.09.2011 @15:05:57
Dzięki!
_______
Yup...
^beziooo    30.08.2011 @16:08:57
dzięki :D
~Namae    28.08.2011 @10:59:02
Wielkie dzięki za obserwację
Ciekawe prace swoją drogą.
~mldesignfactory    22.08.2011 @19:57:11
świetne prace, pozazdrościć czego nie masz jeszcze takich klientów u siebie jak nike czy MTV
jaki program używasz do 3d jeśli można wiedzieć ??
+peha    08.08.2011 @14:50:45
damn! jak ja mialem 18 lat to nawet pshopa nie mialem na kompie, a Ty w tym wieku takie rzeczy robisz
_______
http://www.peha.com.pl - portfolio
~bittersweet0dream    25.12.2010 @23:48:09
dziękuję za obserwację.
czym sobie zasłużyłam ?
~yaceky    20.12.2010 @23:06:08
będzie można tzn powinno ..juz jakieś rok temu- ale wciąż nie ma tego w sklepie..sam nie wiem czemu..
~kirpluk    20.12.2010 @10:12:18
haha, siemka stary..
~xiondzz    14.12.2010 @21:58:16
o w dupe Ciebie tutaj nie widziałęm:D
~fone    14.12.2010 @08:19:38
dzieki
_______
http://www.tomaszsoluch.pl - moje portfolio
~leshaya    14.12.2010 @00:07:48
Dzięki
~PanthereNoire    13.12.2010 @21:59:39
dzięki za dodanie do obserwowanych
_______
http://pantherenoire.pl - Moje portfolio
http://pantherenoire92.deviantart.com - Mój DeviantArt
~addmin00    13.12.2010 @21:57:28
Dzięki za obserwa.

Przeglądając twoją galerię zastanawiam się, skąd to dodanie do obserwowanych...
Niezły poziom wypracowałeś.

Piotr pozdrawia
~maxxxx    13.12.2010 @12:08:18
dzieki za obserwa a tak na marginesie to wymiatasz niezle chlopie ! Pozdrawiam
ostatnio edytowane: 2010-12-13 12:09:22
~mikskuza    12.12.2010 @17:49:03
fajne rzeczy masz
_______
scio me nihil scire
~betty08    10.12.2010 @22:12:00
proszę uprzejmie
~3rdeyelab    10.12.2010 @11:30:14
dzięki za łocza. Swoja droga fajnie masz w bani poukładane. też popodglądam

pzdr
3EL
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt